Produktová podpora

Mobilní aplikace mySugr

mobilních aplikací pro sledování a kontrolu cukrovky.

Produktová podpora

Mobilní aplikace mySugr

mobilních aplikací pro sledování a kontrolu cukrovky.

Časté dotazy

Data z glukometru je možné přenést do aplikace mySugr i když není aplikace připojená k internetu, ale až po připojení k internetu budou data uložena do cloudu.

Ano, vaše data jsou v bezpečí. Glukometr Accu-Chek Instant je vybaven zabezpečením pomocí technologie párování Ble PassKey.

Data uložená v účtu aplikace mySugr jsou uložena v cloudu. Pokud se tedy přihlásíte ke svému účtu aplikace mySugr na jiném chytrém telefonu, budete mít nadále přístup k archivovaným datům.

Ano, stačí se přihlásit na jednotlivých zařízeních pomocí stejné e-mailové adresy a hesla. Ujistěte se prosím, že jste na ostatních zařízeních zvolili možnost „Přihlásit“, ne „Začínáme“. Tato možnost se používá k registraci nových účtů.

Aplikaci mySugr lze používat na libovolném zařízení se systémem iOS ve vrzi 16.2. nebo novější a na většině smartphonů se systémem Android ve verzi 9.0 nebo novější. Aplikace mySugr by se neměla používat na zařízeních s rootem nebo jailbreakem.

Kontaktujte nás

Zavolejte nám

GLUKOMETRY: Bezplatná zákaznická linka Accu-Chek (pondělí-pátek 8:30-16:00): 800 111 800
INZULÍNOVÉ PUMPY: "horká linka" v případě poruchy inzulínové pumpy (24 hodin denně/7 dní v týdnu): +420 724 133 301
 

Napište nám

Pro jakékoli dotazy nás můžete kontaktovat na e-mailu: [email protected]