Mobilní aplikace mySugr

Časté dotazy

Obecné dotazy

<p>Aplikaci mySugr lze používat na libovolném zařízení se systémem iOS ve vrzi 16.2. nebo novější a na většině smartphonů se systémem Android ve verzi 9.0 nebo novější. Aplikace mySugr by se neměla používat na zařízeních s rootem nebo jailbreakem.</p>

<p>Ano, stačí se přihlásit na jednotlivých zařízeních pomocí stejné e-mailové adresy a&nbsp;hesla. Ujistěte se prosím, že jste na ostatních zařízeních zvolili možnost „Přihlásit“, ne „Začínáme“. Tato možnost se používá k&nbsp;registraci nových účtů.</p>

<p>Data uložená v&nbsp;účtu aplikace mySugr jsou uložena v&nbsp;cloudu. Pokud se tedy přihlásíte ke svému účtu aplikace mySugr na jiném chytrém telefonu, budete mít nadále přístup k&nbsp;archivovaným datům.</p>

<p>Ano, vaše data jsou v&nbsp;bezpečí. Glukometr&nbsp;Accu-Chek Instant je vybaven zabezpečením pomocí technologie párování Ble PassKey.</p>

<p>Data z&nbsp;glukometru je možné přenést do aplikace mySugr i když není aplikace připojená k&nbsp;internetu, ale až po připojení k&nbsp;internetu budou data uložena do&nbsp;cloudu.</p>

Kontaktujte nás

Zavolejte nám

GLUKOMETRY: Bezplatná zákaznická linka Accu-Chek (pondělí-pátek 8:30-16:00): 800 111 800
INZULÍNOVÉ PUMPY: "horká linka" v případě poruchy inzulínové pumpy (24 hodin denně/7 dní v týdnu): +420 724 133 301
 

Napište nám

Pro jakékoli dotazy nás můžete kontaktovat na e-mailu: [email protected]