Mobilní aplikace mySugr
Časté dotazy
Obecné dotazy
<p>Aplikaci mySugr lze používat na libovolném zařízení se systémem iOS ve vrzi 16.2. nebo novější a na většině smartphonů se systémem Android ve verzi 9.0 nebo novější. Aplikace mySugr by se neměla používat na zařízeních s rootem nebo jailbreakem.</p>
<p>Ano, stačí se přihlásit na jednotlivých zařízeních pomocí stejné e-mailové adresy a hesla. Ujistěte se prosím, že jste na ostatních zařízeních zvolili možnost „Přihlásit“, ne „Začínáme“. Tato možnost se používá k registraci nových účtů.</p>
<p>Data uložená v účtu aplikace mySugr jsou uložena v cloudu. Pokud se tedy přihlásíte ke svému účtu aplikace mySugr na jiném chytrém telefonu, budete mít nadále přístup k archivovaným datům.</p>
<p>Ano, vaše data jsou v bezpečí. Glukometr Accu-Chek Instant je vybaven zabezpečením pomocí technologie párování Ble PassKey.</p>
<p>Data z glukometru je možné přenést do aplikace mySugr i když není aplikace připojená k internetu, ale až po připojení k internetu budou data uložena do cloudu.</p>
Newsletter Accu-Chek
Mějte přehled o cukrovce a novinkách v léčbě
Dostávejte informace o novinkách a tipy pro snadnější život s cukrovkou přímo na svůj email.
Kontaktujte nás
Zavolejte nám
GLUKOMETRY: Bezplatná zákaznická linka Accu-Chek (pondělí-pátek 8:30-16:00): 800 111 800
INZULÍNOVÉ PUMPY: "horká linka" v případě poruchy inzulínové pumpy (24 hodin denně/7 dní v týdnu): +420 724 133 301