Obecné dotazy
Možné příčiny a řešení náhlé ztráty energie zahrnují:
Problém: Glukometr se automaticky vypne po 90 sekundách nečinnosti. Řešení: Znovu zapněte zařízení, až budete připraveni ho znovu použít.
Problém: Po dokončení testu se 15 sekund po vyjmutí proužku glukometr automaticky vypne. Řešení: Znovu zapněte zařízení, až budete připraveni ho znovu použít.
Problém: Prostor baterie nebo kryt baterie je vadný nebo poškozený. Řešení: Kontaktujte prosím oddělení péče o zákazníky společnostiAccu-Chek®.
Problém: glukometr byl skladován v extrémně chladných podmínkách (nižších než 30 °F / –1 °C). Řešení: Přesuňte ho do prostředí, kde je teplota v rozmezí provozní teploty systému. Počkejte alespoň 15 minut, než se teplota glukometru vyrovná.
Problém: Glukometr je připojen k počítači přes kabel USB a v počítači není nainstalována kompatibilní softwarová aplikace. Řešení: Odpojte kabel a pokuste se glukometr zapnout stisknutím a uvolněním tlačítka napájení.
Problém: Glukometr je připojen k počítači přes kabel USB a kompatibilní softwarová aplikace glukometr vypnula. Řešení: Odpojte kabel a pokuste se glukometr zapnout stisknutím a uvolněním tlačítka napájení.
Ostatní kategorie
Pro další časté dotazy (FAQ) klikněte níže na jednotlivé kategorie.
- Testovací proužky a měření glykémie
- Napájení (baterie)
- Kontrolní měření
- Funkce a součásti systémumikropumpy Accu-Chek® Solo
- Glukometr Accu-Chek® Instant a aplikace mySugr
- Řešení CGM Accu-Chek® SmartGuide
- Senzor CGM Accu-Chek® SmartGuide
- Aplikace Accu-Chek® SmartGuide
- Aplikace Accu-Chek® SmartGuide Predict
- Správa dat