Řešení CGM Accu-Chek® SmartGuide

Jaké jsou podmínky výměny vadného senzoru?

1. V případě jakéhokoli problému se senzorem CGM Accu-Chek® SmartGuide se prosím obracejte na zákaznickou linku Accu-Chek® (kontaktní informace naleznete zde)
2. Pokud se problém se senzorem nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku, bude vám zaslán nový senzor, a to do 3 pracovních dnů.
3. Bezplatná výměna se vztahuje pouze na senzory, které přestaly fungovat max. do 13. dne od aktivace (včetně). Zaměstnanec zákaznického servisu Roche může požadovat zaslání vadného senzoru zpět na adresu spol. Roche (zákazník obdrží společně s novým senzorem i ofrankovanou obálku pro bezplatné zaslání vadného senzoru). Případně si může vyžádat záznam z aplikace potvrzující selhání senzoru a jeho příčinu.
4. Bezplatná výměna u jednoho pacienta je omezena na max. 3 senzory během 90 dní.
5. Definice selhání senzoru:

• aplikace Accu-Chek® SmartGuide zobrazí chybovou hláška (pop-up) “Porucha senzoru/Selhání senzoru”;
• senzor nekomunikuje s aplikací Accu-Chek® SmartGuide, není možné jej spárovat a nebo neodesílá data do aplikace. Problém se nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku Accu-Chek®;
• senzor s aplikaci Accu-Chek® SmartGuide nekomunikuje správně a z toho důvodu zobrazuje nepřesná data. Problém se nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku Accu-Chek®;
• senzor je viditelně poškozený nebo vadný;
• senzor selhal během 1. -13. dne od aktivace/začátku použití;
• senzor nefunguje z důvodu nesprávného postupu zavedení;
• pacient odstraní senzor dříve, než po uplynutí doby nošení (14dní) z důvodu podrážděné pokožky.

Správa dat

Jak dlouho a kde budou uloženy údaje v aplikacích? Mohu své údaje z aplikací smazat?

Data se v obou aplikacích ukládají po dobu jejich používání v telefonu. Data z CGM nelze z aplikace Accu-Chek® SmartGuide smazat. Pokud se manuálně zadané deníkové záznamy nepoužívají pro kalibraci, mohou být smazány.
Pokud již nechcete používat řešení CGM Accu-Chek® SmartGuide a přejete si smazat svůj účet a své údaje, přejděte na obrazovku účtu v menu aplikace (Accu-Chek® SmartGuide nebo Accu-Chek® SmartGuide Predict) a zvolte Smazat účet. Pro smazání svého účtu proveďte kroky podle pokynů na obrazovce.
Pokud řešení Accu-Chek® SmartGuide již nepoužíváte a chcete smazat údaje ze svého telefonu, je nutné smazat obě aplikace.

Správa dat

Je nutné založit dva samostatné účty Accu-Chek® Care pro obě aplikace Accu-Chek® SmartGuide?

Ne, pro obě aplikace stačí pouze jeden účet Accu-Chek®. Pro přístup do aplikace Accu-Chek® SmartGuide Predict použijte stejné přihlašovací údaje jako k účtu Accu-Chek®, které jste si vytvořili pro aplikaci Accu-Chek® SmartGuide.

Jakmile jste přihlášeni, můžete mezi aplikacemi jednoduše přepínat jedním klepnutím na ikonku.

Správa dat

Jak je nakládáno s mými údaji v řešení CGM Accu-Chek® SmartGuide?

Senzor CGM odesílá data z CGM přes Bluetooth Low Energy připojení do aplikace Accu-Chek® SmartGuide. Aplikace Accu-Chek® SmartGuide odesílá data z CGM do backend/cloudového úložiště platformy Accu-Chek® Care. Neexistuje žádné přímé propojení mezi aplikací a softwarem třetí strany. Cloud platformy Accu-Chek® Care však může být propojen se softwarem třetích stran, např. systémy EMR (Electronic Medical Records - elektronické lékařské záznamy) nebo HIS (Hospital Information System - nemocniční informační systém). 

Správa dat

Je aplikace Accu-Chek® SmartGuide kompatibilní s jinými programy na kontrolu léčby diabetu?

Senzor CGM Accu-Chek® SmartGuide a aplikace Accu-Chek® SmartGuide fungují pouze v prostředí Accu-Chek®. Senzor CGM odesílá data z CGM přes Bluetooth Low Energy připojení do aplikace Accu-Chek® SmartGuide.

Správa dat

Jak mohu sdílet svá data se svým ošetřujícím lékařem?

1. Pokud váš ošetřující lékař používá platformu Accu-Chek® Care, můžete jim umožnit sdílení vašich údajů v platformě Accu-Chek® Care. Lékaři sdělíte přístupový kód uvedený v aplikaci Accu-Chek® SmartGuide v části „Spravovat účet“.

2. Pokud váš ošetřující lékař platformu Accu-Chek® Care nepoužívá, můžete jim zaslat zprávu e-mailem. V aplikaci Accu-Chek® SmartGuide Predict můžete vygenerovat dvoutýdenní zprávu ve formátu PDF. Zvolte rozsah dat a detaily, které budou do zprávy zahrnuty, např. standardní AGP (ambulantní glukózový profil) nebo zprávu o vzorcích, která obsahuje všechny glukózové vzorce zjištěné během těchto 2 týdnů, např. hypoglykémie ráno, hyperglykémie večer atd.

Aplikace Accu-Chek® SmartGuide Predict

Jaké jsou možné příčiny detekovaných glukózových vzorců? Co mohu s těmito detekovanými vzorci dělat?

Příčiny detekovaných glukózových vzorců mohou být různé. Pokud aplikace definuje základní příčiny daných glukózových vzorců, nabídne několik doporučení. Jakoukoli případnou úpravu léčby vždy nejprve konzultujte se svým ošetřujícím lékařem. 
Více info << Jak funguje funkce Glukózové vzorce v aplikaci Accu-Chek® SmartGuide >>.