Senzor CGM Accu-Chek® SmartGuide

Jak postupovat při kalibraci senzoru?

Kalibrace senzoru:

  1. Změřte si glykémii pomocí glukometru podle pokynů výrobce.
  2. Klepněte na Zkalibrovat nyní na domovské obrazovce.
  3. Zadejte hodnotu glykémie z glukometru na obrazovce kalibrace. Hodnota glykémie musí být zadána nejpozději 3 minuty po provedení měření.
  4. Klepněte na Uložit.
  5. Zkontrolujte, zda se hodnota, kterou jste zadali do aplikace, shoduje s hodnotou zobrazenou na glukometru, a klepněte na Potvrdit. 

Kalibrace vždy proběhne na základě dvou měření glykémie (viz Krok 1 a Krok 2 v předchozí otázce).

Měření glukózy senzorem budou přesnější, pokud kalibraci provedete v okamžiku, kdy je hladina glykémie relativně stabilní.
Nekalibrujte krátce po jídle, po podání inzulínu nebo po fyzické aktivitě, vyhýbejte se prostředí s velmi vysokými, velmi nízkými nebo rychle se měnícími teplotami.
Pokud jste omylem zadali nesprávnou hodnotu, klepněte na Zrušit a zadejte správnou hodnotu glykémie.
Senzor je v tuto chvíli zkalibrován.

Řešení CGM Accu-Chek® SmartGuide

Jaké jsou podmínky výměny vadného senzoru CGM?

1.        V případě jakéhokoli problému se senzorem CGM Accu-Chek® SmartGuide se prosím obracejte na zákaznickou linku   
           Accu-Chek® (kontaktní informace naleznete zde). 
2.        Pokud se problém se senzorem CGM nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku, bude vám zaslán nový senzor, a to do 3 
           pracovních dnů.
3.        Bezplatná výměna se vztahuje pouze na senzory CGM, které přestaly fungovat max. do 13. dne od jejich aktivace.
4.        Bezplatná výměna je omezena na max. 3 senzory během 90 dní pro jednoho pacienta.
5.        Definice selhání senzoru CGM:

  • Aplikace CGM Accu-Chek Chek® SmartGuide sama zobrazí chybovou hlášku „Porucha senzoru/Selhání senzoru“;
  • Senzor nekomunikuje s aplikací CGM Accu-Chek Chek® SmartGuide, není možné jej spárovat, nebo neodesílá data do aplikace, a problém se nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku Accu-Chek®;
  • Senzor s aplikací CGM Accu-Chek Chek® SmartGuide nekomunikuje správně a z toho důvodu zobrazuje nepřesná data, a problém se nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku Accu-Chek®;
  • Senzor  je viditelně poškozený nebo vadný;
  • Senzor selhal během 1.–13. dne od aktivace/začátku použití;
  • Senzor nefunguje z důvodu nesprávného postupu zavedení;
  • Pacient odstraní senzor dříve než po uplynutí doby použitelnosti (14 dní) z důvodu podrážděné pokožky.

Správa dat

Jak dlouho a kde budou uloženy údaje v aplikacích CGM Accu-Chek® SmartGuide? Mohu své údaje z aplikací smazat?

Během používání CGM aplikací v telefonu se data ukládají v obou aplikacích. Data generovaná senzorem nelze z aplikací CGM Accu-Chek® SmartGuide smazat. Manuálně zadané záznamy, které se nepoužívají pro kalibraci, mohou být smazány. 

Pokud již nechcete používat CGM Accu-Chek® SmartGuide a přejete si smazat svůj účet a své údaje, přejděte na obrazovku účtu v menu aplikace (Accu-Chek® SmartGuide nebo Accu-Chek® SmartGuide Predict) a zvolte Smazat účet. Pro smazání svého účtu proveďte kroky podle pokynů na obrazovce.

Pokud CGM  Accu-Chek® SmartGuide již nepoužíváte a chcete smazat údaje ze svého telefonu, je nutné smazat obě aplikace.

Správa dat

Je nutné založit dva samostatné účty Accu-Chek Care® pro obě aplikace CGM Accu-Chek® SmartGuide (aplikace CGM a aplikace Predict)?

Ne, stačí založit pouze jeden účet Accu-Chek®. Pro přístup do aplikace CGM Accu-Chek® SmartGuide Predict (aplikace Predict) použijte stejné přihlašovací údaje, které jste si nastavili pro aplikaci CGM Accu-Chek® SmartGuide (aplikace CGM) v rámci účtu Accu-Chek®.

Jakmile jste přihlášeni, můžete mezi aplikacemi jednoduše přepínat jedním klepnutím na ikonku.

Správa dat

Jak je nakládáno s mými údaji v řešení CGM Accu-Chek® SmartGuide?

Senzor CGM odesílá data přes Bluetooth® Low Energy do aplikace CGM Accu-Chek® SmartGuide. Aplikace poté odesílá data do backend/cloudového úložiště platformy Accu-Chek® Care. Neexistuje žádné přímé propojení mezi aplikací a softwarem třetí strany. Cloud platformy Accu-Chek® Care však může být propojen se softwarem třetích stran, např. systémy EMR (Electronic Medical Records - elektronické lékařské záznamy) nebo HIS (Hospital Information System - nemocniční informační systém).

Správa dat

Jak mohu sdílet svá data se svým ošetřujícím lékařem?

1. Pokud váš ošetřující lékař používá platformu Accu-Chek® Care, můžete mu umožnit sdílení vašich údajů v platformě Accu-Chek® Care. Lékaři sdělíte přístupový kód uvedený v aplikaci Accu-Chek® SmartGuide v části „Spravovat účet“.

2. Pokud váš ošetřující lékař platformu Accu-Chek® Care nepoužívá, můžete mu zaslat potřebné zprávy a údaje e-mailem. V aplikaci CGM Accu-Chek® SmartGuide Predict můžete vygenerovat dvoutýdenní zprávu ve formátu PDF. Zvolte rozsah dat a detaily, které budou do zprávy zahrnuty, např. standardní AGP (ambulantní glukózový profil), nebo zprávu o vzorcích, která obsahuje všechny glukózové vzorce zjištěné během těchto 2 týdnů, např. hypoglykémie ráno, hyperglykémie večer atd.