Řešení CGM Accu-Chek® SmartGuide
1. V případě jakéhokoli problému se senzorem CGM Accu-Chek® SmartGuide se prosím obracejte na zákaznickou linku Accu-Chek® (kontaktní informace naleznete zde)
2. Pokud se problém se senzorem nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku, bude vám zaslán nový senzor, a to do 3 pracovních dnů.
3. Bezplatná výměna se vztahuje pouze na senzory, které přestaly fungovat max. do 13. dne od aktivace (včetně). Zaměstnanec zákaznického servisu Roche může požadovat zaslání vadného senzoru zpět na adresu spol. Roche (zákazník obdrží společně s novým senzorem i ofrankovanou obálku pro bezplatné zaslání vadného senzoru). Případně si může vyžádat záznam z aplikace potvrzující selhání senzoru a jeho příčinu.
4. Bezplatná výměna u jednoho pacienta je omezena na max. 3 senzory během 90 dní.
5. Definice selhání senzoru:
• aplikace Accu-Chek® SmartGuide zobrazí chybovou hláška (pop-up) “Porucha senzoru/Selhání senzoru”;
• senzor nekomunikuje s aplikací Accu-Chek® SmartGuide, není možné jej spárovat a nebo neodesílá data do aplikace. Problém se nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku Accu-Chek®;
• senzor s aplikaci Accu-Chek® SmartGuide nekomunikuje správně a z toho důvodu zobrazuje nepřesná data. Problém se nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku Accu-Chek®;
• senzor je viditelně poškozený nebo vadný;
• senzor selhal během 1. -13. dne od aktivace/začátku použití;
• senzor nefunguje z důvodu nesprávného postupu zavedení;
• pacient odstraní senzor dříve, než po uplynutí doby nošení (14dní) z důvodu podrážděné pokožky.
Ostatní kategorie
Pro další časté dotazy (FAQ) klikněte níže na jednotlivé kategorie.