Řešení CGM Accu-Chek® SmartGuide

Jaké jsou podmínky výměny vadného senzoru CGM?
  1. V případě jakéhokoli problému se senzorem CGM Accu-Chek® SmartGuide se prosím obracejte na zákaznickou linku Accu-Chek® (kontaktní informace naleznete zde).
  2. Pokud se problém se senzorem CGM nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku, bude vám zaslán nový senzor, a to do 3 pracovních dnů.
  3. Bezplatná výměna se vztahuje pouze na senzory CGM, které přestaly fungovat max. do 13. dne od jejich aktivace.
  4. Bezplatná výměna je omezena na max. 3 senzory během 90 dní pro jednoho pacienta.
  5. Definice selhání senzoru CGM:
  • Aplikace Accu-Chek Chek® SmartGuide sama zobrazí chybovou hlášku „Porucha senzoru/Selhání senzoru“;
  • Senzor nekomunikuje s aplikací Accu-Chek Chek® SmartGuide, není možné jej spárovat, nebo neodesílá data do aplikace, a problém se nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku Accu-Chek®;
  • Senzor s aplikací Accu-Chek Chek® SmartGuide nekomunikuje správně a z toho důvodu zobrazuje nepřesná data, 
    a problém se nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku Accu-Chek®;
  • Senzor  je viditelně poškozený nebo vadný;
  • Senzor selhal během 1.–13. dne od aktivace/začátku použití;
  • Senzor nefunguje z důvodu nesprávného postupu zavedení;
  • Pacient odstraní senzor dříve než po uplynutí doby použitelnosti (14 dní) z důvodu podrážděné pokožky.