Řešení CGM Accu-Chek® SmartGuide
Jaké jsou podmínky výměny vadného senzoru CGM?
- V případě jakéhokoli problému se senzorem CGM Accu-Chek® SmartGuide se prosím obracejte na zákaznickou linku Accu-Chek® (kontaktní informace naleznete zde).
- Pokud se problém se senzorem CGM nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku, bude vám zaslán nový senzor, a to do 3 pracovních dnů.
- Bezplatná výměna se vztahuje pouze na senzory CGM, které přestaly fungovat max. do 13. dne od jejich aktivace.
- Bezplatná výměna je omezena na max. 3 senzory během 90 dní pro jednoho pacienta.
- Definice selhání senzoru CGM:
- Aplikace Accu-Chek Chek® SmartGuide sama zobrazí chybovou hlášku „Porucha senzoru/Selhání senzoru“;
- Senzor nekomunikuje s aplikací Accu-Chek Chek® SmartGuide, není možné jej spárovat, nebo neodesílá data do aplikace, a problém se nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku Accu-Chek®;
- Senzor s aplikací Accu-Chek Chek® SmartGuide nekomunikuje správně a z toho důvodu zobrazuje nepřesná data,
a problém se nepodaří vyřešit přes zákaznickou linku Accu-Chek®; - Senzor je viditelně poškozený nebo vadný;
- Senzor selhal během 1.–13. dne od aktivace/začátku použití;
- Senzor nefunguje z důvodu nesprávného postupu zavedení;
- Pacient odstraní senzor dříve než po uplynutí doby použitelnosti (14 dní) z důvodu podrážděné pokožky.
Ostatní kategorie
Pro další časté dotazy (FAQ) klikněte níže na jednotlivé kategorie.